Coming to America! - Reisverslagen van Gerben Kleijn - WaarBenJij.nu Coming to America! - Reisverslagen van Gerben Kleijn - WaarBenJij.nu

Coming to America!

Zoals velen van jullie al weten heeft mijn werkgever, the University of Phoenix, me gevraagd te komen werken in Phoenix, AZ. Ik ga dus emigreren, hopelijk voor een paar jaar. Mijn visum is geldig voor 3 jaar en te verlengen tot 6, maar hoe lang ik er uiteindelijk echt zal blijven is onbekend. Ik zal proberen regelmatig updates aan dit reisverslag te maken, zeker in het begin wanneer ik nog allemaal nieuwe dingen doe. Goed, nu ga ik ff de laatste voorbereidingen treffen want over een half uurtje moet ik richting Schiphol.. Volgende update komt uit Phoenix!

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2019

10 jaar update

13 Juli 2010

Slechts wat foto's

21 Juni 2010

Back in the States

04 Juni 2010

Ben er weer

15 Mei 2010

Nog twee weken en een beetje
Gerben

Ik werk voor de University of Phoenix als enrollment counselor - begeleiding van nieuwe studenten. Ik heb dit twee jaar gedaan bij de internationale afdeling in Rotterdam maar deze sluit in Maart 2010 de deuren. Ik had de mogelijkheid te verhuizen naar Phoenix, Arizona en heb dit gedaan - sinds 9 Oktober zit ik in de VS. In dit reisdagboek kunnen jullie lezen waar ik hier zoal mn tijd aan besteed.

Actief sinds 09 Okt. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22551

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2009 - 28 Augustus 2012

Coming to America!

09 Oktober 2009 - 01 Januari 2012

Welkom

Landen bezocht: