Slechts wat foto's - Reisverslag uit Casa Grande, Verenigde Staten van Gerben Kleijn - WaarBenJij.nu Slechts wat foto's - Reisverslag uit Casa Grande, Verenigde Staten van Gerben Kleijn - WaarBenJij.nu

Slechts wat foto's

Door: Herbert

Blijf op de hoogte en volg Gerben

13 Juli 2010 | Verenigde Staten, Casa Grande

Hoi!

Hier alles goed. Ik wilde alleen ff wat foto's uploaden van dit weekend.

Laters!

  • 13 Juli 2010 - 21:15

    Edgar:

    Jaloers....

  • 13 Juli 2010 - 21:22

    Sander:

    Uber kick!

  • 14 Juli 2010 - 07:13

    Sab:

    Waaa holy shit!!

  • 14 Juli 2010 - 07:27

    Bas:

    Jezus ik kan niet stoppen met lachen om je bril op de laatste twee foto's :D

    Brute shit trouwens!

  • 14 Juli 2010 - 08:10

    Mimi:

    Supervet :-D

  • 14 Juli 2010 - 09:03

    Peter:

    Heel erg gaaf!!! (leuk trouwens om dat casa grande weer van boven te zien)

  • 14 Juli 2010 - 15:17

    Frans, Fem + Tifa:

    Sooo, dat ziet er gaaf uit!
    Wij doen het je niet na; het idee alleen al: uit een vliegtuig springen. Brrrr.

    En jij Tifa? Aan je buiktuigje met een heus parachuutje er boven?

    Ik maak wel foto's vanaf de grond.

  • 14 Juli 2010 - 22:05

    RonSan:

    WWWW OOOO WWWW... WOW dus!
    Tjeemig de Peemig, mooi hoor, en wat had je een lol, GREAT!

    Je maakt wat mee! Apart ook trouwens om dat landschap onder jullie te zien, er is niet veel meer op die plek over van the Arizona Desert... Evengoed leuk om te zien.

    Groet en óp naar je volgende sprong!
    RonSan in nog steeds heet Eemnes/Holland

    PS: net windhoos in oosten van het land, met 1 dode en caravans die door de lucht vlogen...
    Elke dag hier wel onweer en windstoten... Ciao!

  • 16 Juli 2010 - 08:09

    Eelke:

    Ik had die ene in Colombia al gezien maar vet om de rest ook te zien. Te gek man dit wil ik ook nog is doen. Nu is van die ene dam jumpen waar we het toen over hadden vast niet meer zo spannend.. ;-)

  • 16 Juli 2010 - 21:34

    Miranda:

    jaloers dat ik ben!
    wat gaaf!

    pictures say more than words sometimes!

    xxx

  • 03 Oktober 2010 - 16:47

    Mariska:

    Gefeliciteerd met je verjaardag! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Ik werk voor de University of Phoenix als enrollment counselor - begeleiding van nieuwe studenten. Ik heb dit twee jaar gedaan bij de internationale afdeling in Rotterdam maar deze sluit in Maart 2010 de deuren. Ik had de mogelijkheid te verhuizen naar Phoenix, Arizona en heb dit gedaan - sinds 9 Oktober zit ik in de VS. In dit reisdagboek kunnen jullie lezen waar ik hier zoal mn tijd aan besteed.

Actief sinds 09 Okt. 2009
Verslag gelezen: 948
Totaal aantal bezoekers 22548

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2009 - 28 Augustus 2012

Coming to America!

09 Oktober 2009 - 01 Januari 2012

Welkom

Landen bezocht: