Auto, Auto, Auto, Auto, Auto!!! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Gerben Kleijn - WaarBenJij.nu Auto, Auto, Auto, Auto, Auto!!! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Gerben Kleijn - WaarBenJij.nu

Auto, Auto, Auto, Auto, Auto!!!

Door: Auto!

Blijf op de hoogte en volg Gerben

27 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Phoenix

Ik heb een auto!!!!!!

Het is een Nissan Altima uit 1998. Zoek maar ff een plaatje op Google :) Foto’s komen denk ik dit weekend pas want als ik ’s avonds klaar ben met werk is het al donker. Maar ik zorg wel dat ik dan ergens naartoe rijd met een mooie foto-achtergrond, beloofd :) Hij heeft een spoiler, dus dat is een automatische stoerheid + 1. De verf komt er wel hier en daar af maar daar krijgt die voor zover ik weet geen minpunten voor.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Navigatiesysteempje erbij aangeschaft (bedankt opa, oma, Ies en Evelien, Ron en Sandra, en pa en ma!), ‘car-repair for dummies’ besteld van Amazon... Ik ben good to go!!

Sorry Danny, de gelovige fanaticus was gisteravond niet in de bus. Ik had echt zin om mijn atheisme openbaar te verklaren maar helaas.... En nu is het te laat.

Uiteraard ’s avonds gelijk naar het winkelcentrum gereden en wat dingen opgehaald die ik niet eerder kon dragen. Heb nu EINDELIJK een koffiezet apparaat. Dus ook vaarwel half-gare ochtenden.

Vandaag was een goede dag :) Ik heb echt zin om nu nog ff een stukje te gaan rijden maar dat heeft op zich weinig zin. Ik neem het er dit weekend wel even van. Tenminste, als ik zondag ergens op de dag weer nuchter ben na het Halloween feest van zaterdagavond. Geen zorgen, ik ga er met de taxi naartoe...

Oh, ik had nog niet vermeld dat mn zusje dit weekend aankomt in Phoenix. Haar vriend zit ondertussen al een maand of 3 of 4 ofzo in Mesa (naast Tempe) omdat hij de opleiding tot piloot volgt en onderdeel daarvan is veel vlieguren maken vanaf een vliegveld hier. Ze had deze reis al geboekt voor het officieel vaststond dat ik hier naartoe zou komen dus dat was weer een grappig toeval. Ik kijk er in ieder geval naar uit je weer even te zien, Renske! Eel, moet jij binnenkort nog draaien in Mexico ofzo? :)

Ok dat was m weer even. Groeten!

  • 28 Oktober 2009 - 06:27

    Martin:

    Gefeliciteerd met je spoilert. Niet vergeten links te rijden he?

  • 28 Oktober 2009 - 07:47

    Rens:

    Jeuj, een vermelding in je blog!:D Ik heb er ook superveel zin in! Tot over een weekje! Ik laat je weten als ik zaterdag goed ben aangekomen.
    Kus

  • 28 Oktober 2009 - 08:13

    Bas:

    Ik vind dat je best nog een keertje de bus kan nemen in the interest of science (en Danny).

  • 28 Oktober 2009 - 09:08

    RonSan:

    Tsjonge, wat zouden wij daar rond Phoenix ook eens even lekker willen rondrijden, lekker in het zonnetje en in the middle of nowhere... Kortom: feliciflap met je nieuwe oude karretje! Lekker hoor... Tip: beware of cactusses...

  • 28 Oktober 2009 - 09:42

    Eel:

    Hey Ger

    Congrats! Nu maar hopen dat ie het blijft doen en geen rare fratsen heeft zoals de mijne ;) Alhoewel die van mij nu na recente reparatie en APK wel weer erg lekker rijdt!

    Helaas geen gigs in Mexico binnenkort. Wel Rusland maar dat is 4 uur de verkeerde kant op ;) Wel grappig dan is het bij mij 12 uur 's nachts terwijl het bij jou 12 uur 's middags is.

    Heb je nou Peter al is gezien daar in USA?

    Grtz!

  • 28 Oktober 2009 - 10:46

    Femke + Tifa:

    Hoi Ger,
    eindelijk man gefeliciteerd! Hoop dat je er veel plezier van hebt.In ieder geval langer dan Martin je toewenst,want:
    1.of hij maakt een grapje.
    2.of hij slaapt nog.
    3.of hij vindt 't merk niks en wil je er snel afhelpen( grapje), maar volgens mij rijden ze bij jou rechts.We lezen het antwoord wel;de meningen zijn verdeeld.XXX

  • 28 Oktober 2009 - 11:21

    Ies:

    Hoi gerben.
    Blitse car joh! googlen leverde een geweldige foto serie op vooral van het jaartal 1998. (ik had gedacht nul hits te krijgen, maar kennelijk rijden er nog steeds liefhebbers in zo'n auto en als ik plaatje bekijk snap ik wel waarom.) Mooie foto gezien van grijze Altima met spoiler, dus moet die van jou zijn. Vooral het woord "Zone" op de bumper doet vermoeden dat het hier om grote snelheden gaat! (daarom rij je natuurlijk links op de rechter highway) :-)
    veel plezier en rij voorzichtig! (vooral op kruisingen waar niemand en dus iedereen voorang heeft (eerst aankomen is eerste voorang) en verkeerslichten aan de overkant van de kruising, die voor jou gelden!
    Ies

  • 28 Oktober 2009 - 11:28

    Renée:

    Tof hey dat je een auto hebt. Welke kleur heeft ie?

  • 28 Oktober 2009 - 14:10

    Fabio:

    Nissan? How cute! You go to America and buy a Japanese car. Shouldn't you be putting money into the economy that is supporting you now?

  • 29 Oktober 2009 - 22:38

    Sander:

    Nice man! Ik had op z'n minst een V12 met een 6L blok verwacht (aangezien dat bijna standaard is voor een amerikaan) :D
    Ow ja PS. als je bij de pomp staat vergeet niet VS "gas" is geen nederlands gas ;p
    en ps 2 Gallons ook zo'n leuk getal. Aaarrchh hoe zat het ook al weer :S Tip: TANK OP TIJD :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Ik werk voor de University of Phoenix als enrollment counselor - begeleiding van nieuwe studenten. Ik heb dit twee jaar gedaan bij de internationale afdeling in Rotterdam maar deze sluit in Maart 2010 de deuren. Ik had de mogelijkheid te verhuizen naar Phoenix, Arizona en heb dit gedaan - sinds 9 Oktober zit ik in de VS. In dit reisdagboek kunnen jullie lezen waar ik hier zoal mn tijd aan besteed.

Actief sinds 09 Okt. 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 22561

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2009 - 28 Augustus 2012

Coming to America!

09 Oktober 2009 - 01 Januari 2012

Welkom

Landen bezocht: