Fijne Kerst allemaal!! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Gerben Kleijn - WaarBenJij.nu Fijne Kerst allemaal!! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Gerben Kleijn - WaarBenJij.nu

Fijne Kerst allemaal!!

Door: Kerst-Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

25 December 2009 | Verenigde Staten, Phoenix

Dit wordt een korte update want eerlijk gezegd heb ik weinig nieuws meegemaakt sinds de vorige keer dat ik geschreven heb. Ik wil jullie voornamelijk allemaal een hele fijne Kerst wensen! Ik hoorde van pa dat er een aantal dagen geleden zo’n 20cm sneeuw lag, dus jullie hebben zelfs een witte Kerst. Volgens mij heb ik dat zelf minder dan 5 keer meegemaakt in NL (redelijk zeldzaam, toch?) maar ik vertrek en er valt 20 cm sneeuw... Nou goed geniet ervan, ik maak wel een zandpop ipv een sneeuwpop. Hier is het nog steeds vrij warm, zelfs wat warmer dan een paar weken geleden. ’s Ochtends en ’s avonds is het wel erg koud maar overdag komt de temperatuur in de buurt van de 20 graden. Waarschijnlijk een van de redenen dat ik niet echt een Kerstgevoel heb, plus dat ik normaal Kerst bij mn ouders vier en dat zit er niet echt in dit jaar.

Maar Kerstavond gister was gezellig. Christophe en Anna hadden me uitgenodigd mee te gaan naar Anna’s ouders in Apache Junction. Leuke avond gehad, goed gegeten, en heel lang gekeken naar een oneindige stroom cadeau’s die uitgedeeld en uitgepakt werden. De laatste paar jaar werd Kerstmis bij mij thuis ook steeds commercieler, met een telkens grotere stapel cadeau’s onder de Kerstboom, maar dat was niks vergeleken bij hoe het hier kennelijk gaat. Er waren er zelfs een paar voor mij bij :) En vanmiddag ga ik Kerst vieren bij Ramon en Tanya.

Verder heb ik weinig te melden. De laatste paar weekenden ben ik een beetje aan het slacken wat betreft dagtrips, maar deze zondag ga ik waarschijnlijk weer een keer hiken met Carrie, Saif, en Jessie.

Dat was het weer. Nogmaals, iedereen een hele fijne Kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar in het geval ik geen update meer post in de tussentijd.

Groetjes!

  • 25 December 2009 - 19:55

    Rens:

    Merry Christmas!!!

    XXX

  • 25 December 2009 - 21:57

    RonSan:

    Leuk weer van je te horen, en we zullen op tweede kerstdag best aan je denken hoor Herb...!

    Hopelijk heb je onze kerstkaart ontvangen, vóór de kerst...

    geniet van je eerste exotische kerst, en een spetterend New Year's Eve!!!

    Wij rijden morgen in alle vroegte naar Sceebrook, en zullen aan je denken! Ron en San, poot van Ayla... ( die gaat kennismaken met Tifa, ben benieuwd of het liefde op het eerste gezicht wordt!)

  • 25 December 2009 - 22:41

    Ies En Evelien:

    Hoi gerben,
    ook voor jou een Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar!
    Wel heel anders voor jou dit jaar, maar ook wel bijzonder dat je zo in Amerikaanse gezinnen wordt opgenomen om Kerst mee te vieren.
    Wij nu in A'dam, na vandaag bij zus Evelien in St. Maarten (bij Schagen)Kerst gevierd te hebben met haar moeder, die we in Hoorn hadden opgehaald. Morgen verzamelen in Schiebroek. Of we dat helemaal op tijd redden is de vraag. Witte Kerst is wat papperig geworden met vandaag eindeloze regenbuien en vanmiddag harde wind. Kortom zo wit was de kerst ook weer niet.
    We wensen je een fijne tijd, zullen zeker morgen even bij je stilstaan en komen zeker vóór oud-en nieuw in de lucht vanuit Maastricht.
    Groetjes Ies en Evelien.

  • 26 December 2009 - 10:37

    Mariska:

    Gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!
    XXX mariska

  • 26 December 2009 - 20:10

    Jasper:

    Jij ook Merry Xmas Gerben!

  • 26 December 2009 - 21:09

    Jolene:

    Hai Gerben!

    Leuke Kerst gehad?
    Hier is de sneeuw helaas vandaag weer gesmolten, maar het was erg leuk toen het er was!
    Lijkt me een apart gevoel; kerst vieren in de hitte! :P
    Hoop in ieder geval dat het gezellig was!! Fijn Nieuwjaarsfeest alvast!

    xxx

  • 27 December 2009 - 00:31

    RonSan:

    Een dag later: zijn in Good Ol' Sceebrook geweest, en het was natuurlijk weer beregezellig! Piekfijn in orde die kerstbrunch, Fem, Frans en Rens hadden hun beste beentje voorgezet, al was ons meegebrachte soepie ook niet te versmaden...! Om maar niet te zwijgen van de salades uit Maastricht en het toetje uit Amerongen.

    Tifa meets Ayla: blazen, dikke staart, nekharen overeind, en húp, de trap op naar boven...

    Uur later: Tifa door kattenluikje de kamer in, wij aan de kerstdis, Ayla pittend voor tegen de verwarming aan... Tifa nadert... nadert... nadert... Oogie open van Ayla... Wroetsjjjjj, dát was iets teveel voor schattige Tifa, en húp, weer naar boven!

    Heb daar later een leuke serie foto's van haar gemaakt terwijl ze krols lag te wezen op de blauwgroene vloerbedekking in de gang, en ook een leuk filmpje van het spelen met haar eigen staart en het rollebollen... Eelke bereidde zich ondertussen voor om naar Schiphol en Hongarije te gaan, weggebracht door Annemiek.
    Als ik de foto's morgen uitgepakt heb zal ik je een serie mailen!

  • 27 December 2009 - 09:22

    Tifa:

    Vrolijk kerstfeest noemen ze dat!!
    ,t was heerlijk rustig hier die eerste dag. Mijn pleegverzorgster was 's avonds gewoon aan 't werk en de man des huizes en ik hadden het rijk alleen. Komt er de volgende dag( 2e kerstdag dus) een hele invasie van mensen die ik in oktober ook al gezien heb, maar dan aan de Mariniersweg;met één verschil: er was iemand die zijn hond had meegenomen!! Hoe halen ze het in hun hoofd op mijn territorium notabene. Nou ik heb haar mooi een poepie laten ruiken. Dikke staart gemaakt joh en blazen!! Het stormde gewoon in de gang. Vervolgens heb ik haar volkomen genegeerd tot ik er zelf zin in had om haar te ontmoeten. Maar ja: kan ik het helpen dat zij niet wilde. Volgende keer maak ik misschien nog wel een véééél dikkere staart.Tenslotte is het mijn huis.( nou ja een beetje dan)
    En vandaag??? Heerlijk rustig baas. Alle aandacht voor mij.Heerlijk! Vrolijk kerstfeest baas. Ik geniet jij ook?? Dikke knuffel.XXX Tifa

  • 27 December 2009 - 11:07

    Annemieke:

    Hey Gerbie :-),

    Nog bedankt voor je kerstkaart hè.
    Was erg gezellig bij je ouders gister, lekker gegeten, cadeautjes, en veel dierenplezier (voor ons dan ;-)). We hebben je wel gemist hoor :-( Moesten helaas eerder weg, Eel de wereldreiziger had weer een klus, dus naar schiphol gebracht.

    Nu op naar het nieuwe jaar.......

    Dikke X Annemieke.

  • 28 December 2009 - 09:55

    Patty:

    Hai lieve schat,

    Heb je een leuke kerst gehad? Was het gezellig bij Ramon en T.?
    Het leven daar begint volgems mij al aardig normaal te worden daar he? Ken je mijn vriendin Anja nog? Een kennis van haar zit op dit moment ook in Phoenix voor die vliegopleiding, ook toevallig he! Hier alles rustig, bijna nooit meer op kantoor, heerlijk, en druk op zoek naar een baan. Maar dat komt vast goed! Dikke kus en tot gauw!!

  • 28 December 2009 - 14:03

    Miranda:

    een zandpop hahaha hilarisch... arme gerben zit met 20 graden warmte ... (grrrrrrrrr) ;)
    blij dat je ook wat kreeg! Ik wens je een hele fijne oud & nieuw, maar check je hotmail account maar gewoon ! Kus Mi

  • 29 December 2009 - 15:56

    Tila Tequila:

    Voor de kerst een beetje te laat, maar alvast een gelukkig 2010!!

  • 29 December 2009 - 23:49

    Elise:

    Hey gerbs!
    We hebben indd zowaar een soort van witte kerst gehad (alles was al bijna weg gesmolten).
    Ik was dit jaar in Brussel. En dat is een hele vreemde stad.
    Ga je nog iets leuks doen met oud en nieuw?
    Kom je volgend jaar trouwens nog een keer naar Nederland?

    xx elise

  • 30 December 2009 - 10:54

    Eel:

    Een beetje laat maar jij ook een fijne kerst. Nou ja onderhand fijn nieuwjaar dus! Ga je nog wat doen met NYE??

    Grtz :)
    Eel

  • 30 December 2009 - 10:55

    Eel:

    Oja en bedankt voor de kerstkaart! Wij hebben zitten slacken sorry dus er is geen kerstkaart jouw kant op gekomen :(

  • 30 December 2009 - 11:21

    Bas:

    Eh, laat. Een fijne kerst voor volgend jaar dan maar. Maar een gelukkig nieuwjaar voor straks!
    Tof dat je al de holidays bij mensen kan aanschuiven trouwens :)

  • 04 Januari 2010 - 20:25

    Charlotte:

    Voor jou ook de beste wensen voor 2010!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Ik werk voor de University of Phoenix als enrollment counselor - begeleiding van nieuwe studenten. Ik heb dit twee jaar gedaan bij de internationale afdeling in Rotterdam maar deze sluit in Maart 2010 de deuren. Ik had de mogelijkheid te verhuizen naar Phoenix, Arizona en heb dit gedaan - sinds 9 Oktober zit ik in de VS. In dit reisdagboek kunnen jullie lezen waar ik hier zoal mn tijd aan besteed.

Actief sinds 09 Okt. 2009
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 22555

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2009 - 28 Augustus 2012

Coming to America!

09 Oktober 2009 - 01 Januari 2012

Welkom

Landen bezocht: